09 mars 2010

Vuxenpoäng!

Jo ni, idag har vuxenpoängen bara flödat in.
Vet ni vad jag gjort idag? Jo, jag har uträttat massa ärenden. Det är vuxet! Ärenden, det är sånt man gör hela tiden som vuxen.

Först så lastade jag bilen med allt skräp som fanns i förrådet. Tidningar, glasflaskor, gamla konservburkar, mjölkpaket osv. Jag lastade även in min cykel.
Sen åkte jag mot stan och slängde allt skräp vid återvinningsstationen. Fick i och för sig lite hjälp av Sara som var med.
När vi slängt allt åkte vi och köpte ett gratulationskort och en bakelse till vår gamla fysiklärare som fyller år idag (egentligen köpte vi två bakelser men vi åt upp den ena). Efter att vi hämtat Louise från jobbet så åkte vi till skolan och hängde där ett tag, vi blev tom bjudna på kaffe:)

När vi var klara på skolan och tjejerna var avlämnade så åkte jag till Haga cykel för att lämna in min cykel som behöver fixas lite. Lika bra att låta någon annan pilla med mina skivbromsar, så att det blir rätt.

På vägen hem så stannade jag för att handla. Mjölk, bröd, yoghurt, frukt mm
Ni vet, vuxengrejjer!

Så nu ska jag surfa på den här vuxenvågen ett tag innan jag tar nya tag.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar