06 juli 2010

Ännu mera träning!

Idag blev det ytterligare ett pass på mtb:n, den här gången tillsammans med August. Vi åkte ut till Jursla för att köra några varv på Nickes bana och försöka få några bra varvtider. Vi lyckades rätt så bra får jag og ändå säga, jag klämde till med 6.42 som bästa tid och August 6.56.

Jag har också hunnit byta däck idag på eftermiddagen, så nu sitter det ett Geax Mezcal fram och ett Conti Race King supersonic bak. Det blir nog bra tror jag:) Det kan i alla fall inte vara sämre än Racin Ralph, de måste vara de sämsta däck som finns, inte ett dugg bra. De är svajjiga, rullar trögt, känns osäkra i kurvor osv. Nae, jag är nöjd med mitt byte:D


Förresten, har jag sagt att det är skönt att vara ledig? Om inte så säger jag det igen:D Det är super!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar