18 februari 2011

Livsnjutardag!

Idag har varit en riktigt skön dag från början till slut. Började det hela med dubla frukostar, först hemma, sen hos mormor.

Efter det blev det en squaschmatch mot August följt av en grymt god lunch på Spicy hot. Bra ställe det där, väl värt ett besök!

Sen var planen att hänga runt lite själv på stan och vänta in mamma för en fika. Glodde runt i de flesta butiker jag brukar gå i samt några extra där stora reaskyltar var för svåra att motstå. Lyckades göra några kap, bla en skjorta och en klocka, innan jag mötte upp mamma.
Vi drack kaffe och åt lite blandade chokladpraliner, bla en tequilatryffel och en limetryffel. Låter det gott eller? Det var det, big time!
Rätt mysig grej med ett bra upplägg som jag gärna gör om.

Efter fikat drog vi en till runda på stan och köpte lite presenter till mig:) Kul att bara gå in i en affär och visa vad man vill ha, och sedan få det, händer inte varje dag.

Nu på eftermiddagen och kvällen har vi käkat tacos med mormor och småkusinerna och fikat lite till. Riktigt trevligt.
Eftersom både mamma och pappa har fyllt år sen jag var hemma sist så blev det presentutdelning hit och dit, även om de flesta var till mig;)

Nu ska jag avsluta den här dagen på bästa sätt, framför tv:n

Hoppas ni haft det lika gött som jag idag! G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar