18 augusti 2011

Kort update

Satt vakt måndag-onsdag på båten så kunde inte träna något förns igår efetermiddag. Trodde innan att det skulle vara skönt att hålla mig lugn med tanke på söndagens 18 mil, men ack så fel.
Jag var inte alls så sliten i benen som jag trodde att jag skulle vara och på tisdagseftemiddagen började det krypa ordentligt i kroppen.
Men utan träningscykel ombord fanns inget att göra för att råda bot på det. Surfade lite och kollade roliga cykelgrejer för att stilla abstinensen lite. Kan man inte cykla ute kan man i alla fall göra det i sinnet.

Imorgon är jag ledig och tänker ta det väldigt piano! Har egentligen bara en enda sak på schemat, tvättid:)
Inte världens roligaste, men det måste göras.

Nu överväger jag faktiskt att gå och lägga mig bara för att jag inte har sovit så mycket hemma senaste dagrna och längtar lite efter mina egna lakan:D

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar