25 september 2011

Fincykling

Nu är jag hemma igen efter nästan två veckor ute till sjöss, därav den obefintliga uppdateringen senaste tiden. Lika bra ni vänjer er, kommer bli lite så i höst när vi ska ut på övningar här och där. Men däremellan ska jag göra vad jag kan för att hålla er "up to date" med vad som händer och sker, så ni har full koll på vad den där Martin Filipsson sysslar med om dagarna:)

Just nu så avnjuter jag en välförtjänt ledighet efter övning. Inne på tredje dagen av tio, fint!
Inledde det hela med att åka till Köpenhamn i fredags med Mirelle för att kolla på cykel-VM. Jag hade som många andra svenskar stora förhoppningar om att grabbarna skulle göra bra ifrån sig men det gick inte riktigt deras väg tyvärr. Men det var ändå kul att vara där och känna stämningen, rätt bra tryck vid varvningen kan man säga!

Igår och idag har jag börjat cykla igen efter två veckors uppehåll. Tyckte det var bäst att passa på när vädret varit som det varit. För att vara Karlskrona har det varit helt underbart, eller vad sägs om sol och nästan vindstilla?
Provade lite nya vägar och hittade en del godingar. Bra inför vintern!För er som inte trodde på ett vindstilla Karlskrona så har jag faktiskt bildbevis från dagens runda, bleke på sjön ljuger inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar