15 oktober 2012

Plugg!

Sista veckan innan tenta-p nu och pluggandet har redan nått nya nivåer.
Två tentor skall avverkas nästa vecka, matte och flygtrafik & flygtransporter.
Två inte helt okomplicerade ämnen då båda består till största delen av sådant som jag aldrig tidigare hört talas om, men jag ska göra allt jag kan för att fixa det här. Känns som att några timmar extra läxläsning den här veckan är värt det istället för att kugga och behöva tenta om efter jul, känns ju sådär lockande...

Just nu försöker jag organisera alla hundratals power point-slides från tidigare föreläsningar, det är nästan mer power point än i försvarsmakten, hur nu det är möjligt:)
Lär behöva trycka in flera bilder per sida och skriva ut dubbelsidigt om jag inte ensam ska behöva vara ansvarig till 50% av Sveriges pappersförbrukning i oktober månad.

Vi hörs väl antar jag!? Finns ju en överhängande risk för bloggtorka kommande veckan känner jag, men jag kommer tillbaka, var så säkra!

Kram & puss, bomullstuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar