22 maj 2010

Uttråkad!

Just nu sitter jag själv hemma och har det allmänt tråkigt. Ingenting kul att ta tag i. Kanske att man skulle sova ute i stugan inatt men den är inte städad så det kan bli problem där, och jag har ingen lust att dra ut dammsugare dit nu, då sover jag hellre inne.

Vad jag ska göra imorrn är ännu oklart. Troligtvis så blir det en sväng på cykeln, dock har jag inte estämt om det blir mtb eller landsväg, själv eller i grupp, lugnt eller hårt. Det återstår att se.

Förhoppningsvis ska jag köpa ett par nya löparskor också om jag hinner. Har roat mig en stund med att designa egna skor i Nike's customprogram.
Här är ett av resultaten:

Vore coolt med ett par såna :D

Mycket mer har jag inte att skriva just nu förutom att det verkar vara torra, fina och roliga banor uppe i Borlänge. Synd att man inte kan vara där:(

Go'natt!

1 kommentar: