06 november 2010

Bildkavalkad

Har märkt att det ser allt annat än kul ut här i bloggen för tillfället, och har sett ut så alldles för länge. Så jag tar tag i problemet och slänger in lite blandade bilder från mitt så monsturöst händelserika liv.

Först ut blir mitt senaste inköp, ny skidjacka och byxor. Burton of course;)


Nästa bild på tur är från Belgien, närmare bestämt Brygge. En pissoar vi hittade rätt så centralt i stan precis bredvid en kyrka. Lite udda, men användbart och väldigt kul.


Ytterligare en bild från Brygge. Den belgiska ölen "Kvack" serveras i sådana glas med tillhörande hållare, dock så drack inte jag någon. Mitt glas är det i mitten:D


Sist men inte minst, bildbevis på min korta tid som sekond på HMS Ulvön.


Det borde liva upp lite här för ett tag framöver.
Ska dock försöka bättra mig lite och bjuda på bilder lite mer regelbundet. Nästa helg lär det bli lite crossbilder, då är det cx-cup i Sörping. Fullt ös!

Tills vidare, hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar