03 november 2010

Ännu en skön ledighet

Nu är jag hemma från Belgien och har fått långledigt som kompensation för de tre långa veckorna vi var borta.
Så nu ska jag passa på att göra lite blandade småsaker som får tiden att gå men inte är allt för ansträngande.
Funderar på att göra ett belöningssystem till mig själv där jag måste uträtta något nyttigt först, innan jag ger mig själv rätten att göra ingenting och bara sjunka in i soffan några timmar. Men det är bara på planeringsstadiet, som tur är:)

Hittils har jag hunnit med en heldag i Linköping, på Ikanohuset med omnejd igår. Vi skjutsade pappa till flyget och stannade själva för lite shopping.
Jag var bara med som sällskap och hade inga planer på at köpa något överhuvudtaget men det slutade med att jag var den som handlade mest.
Bl.a så kom jag hem med en ny skidjacka och byxor som jag satt och myste i igårkväll framför tv:n tills dess att det blev lite väl varmt:D

Nu ska jag ut i garaget och pilla lite med några cykelgrejer. Vet inte riktigt vad men funderar på att försöka få igång crossen så jag kan ställa upp i någon tävling under hösten. Jag tror dock att jag håller mig ifrån prestige-klassen i år, i så fall får det bli superklassen eller vad de kallar den.

Återkommer med besked!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar