27 december 2010

Mellandagar, mera jul och rea!

Efter att ha firat jul i tre dagar i rad tar vi det lite lugnt i huset idag och varvar ner med en trevlig julfika istället. Även om jag gillar julen väldigt mycket så är det ändå skönt när det är över, så man kan se fram mot nyår istället:D

Igår åkte vi för att kolla in mellandagsrean, men istället för att åka och trängas i stan gick bilen mot Hageby. Kanske inget klockrent val, men vi slapp i alla fall trängsel. Dock var det inte mycket till rea, lite grann i vissa affärer men inget utöver det vanliga. Men jag lyckades hitta lite grejer som fick följa med hem, så dagen var inte helt bortkastad.
Det verkar bara vara elektronikkedjorna som verkligen satsar på stor rea i mellandagarna, och det är inte omöjligt att jag besöker någon av dem nu innan nyår. Vi får se.

Tills dess ska jag försöka bli helt frisk så jag kan ge mig ut i längdspåret några gånger innan flytten går i januari. Ska väl även försöka ta mig ut och leka lite i yxbacken innan dess. Det är nästan ett måste!

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar