30 december 2010

Redo för nyår!

Jajjamen, maten är inhandlad, outfitten utvald och Moët:en står i köket. Vad kan man mer tänkas behöva för ett nyårsfirande av högsta klass? Ett hus och lite kompisar kanske, jodå, det är också fixat;)

Den stora frågan just nu är om jag ska hinna köra lite längdskidor imorgon innan jag åker hemifrån eller om det ska få vänta till nästa år. Känner mig riktigt sugen på att ta en runda då det inte blev någon träning på julafton pga förkylning. Annars är träning på julafton lite av en tradition och ett ypperligt sätt att fördriva tiden på.

Hursomhelst så har jag insett att det inte visas något av värde på tv ikväll så jag tar mig i kragen och ser till att jag har bra förutsättningar nästa gång jag ger mig ut i längdspåret. Tänkte faktiskt valla skidorna lite ordentligt. Ta bort all gammal fästvalla och lägga på ny glidvalla, så det blir lite åka av:)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar