24 januari 2011

Sitrep Borgmästaregatan!

Eller "situation report" som det så fint heter.

Vi har sedan senaste uppdateringen införskaffat en micro och dammsugare. Dammsugaren var väl värd varenda krona! Riktigt efterlängtad, tänk att det skulle kännas så skönt att äntligen kunna städa på riktigt. Vem hade trott det?
I och med att det numera är rent och snyggt här vågade jag även lägga ut mattor på golvet, nice and cosy.
Kan fortfarande inte säga annat än att jag är nöjd med lägenheten. När jag flyttar härifrån kommer det med största sannolikhet bli ett nedköp, men inget jag orkar bry mig om nu:)

En annan sak som jag tänkt på, en nackdel/konstig grej med Karlskrona är att de flesta affärer har stängt på söndagar. Inte nog med det, de stänger redan vid 18 på vardagarna, när har de tänkt sig att man ska hinna handla egentligen?
Nej tacka vet jag Norrköping!

Mycket mer än så har jag inte på hjärtat just nu, så håll till godo. Ska fundera ut något riktigt intressant att skriva om någon dag framöver.

En intressant grej är ju att inatt ändras datumet till 25:e januari, vilket betyder lön. Och DET är intressant!

Hade!

1 kommentar:

  1. Jag vill med ha en lägenhet och jag Vill med ha lön, vad sägs som att jag övertar din lön och lägenhet?? jag kommer isåfall med en gång (H)

    Nevars... är det bra med dig? hur mycket hinner du och träna mellan jobbet?? :P

    SvaraRadera