19 juni 2011

Mera motvind!

Nu börjar jag verkligen tröttna på att det ALLTID ska blåsa satan i Karlskrona. Jag har inget emot det nån gång ibland men nu får det räcka för ett tag. Det blåste veckorna innan jag åkte hem, var fint väder de veckorna jag var i Norrköping och Stockholm, och så nu när jag kom tillbaka drog det igång igen. Sisodär 8-12 m/s hör till standarden.

Idag fick jag nästan stora spelet påväg hem från träningspasset. Skrek och svor och gick bananas på vinden som hindrade mig.
Kul att försöka rulla lite lugnt hem efter intervaller och inte ta sig fram snabbare än 20km/h om man inte står upp och hänger sig på pedalerna...

Men fram tills dess gick allt riktigt bra! Körde 10x5min på racern. Skönt jobbigt!
Mer sånt!

Nu har jag och Ejnar precis avnjutit en väldigt fin söndagmiddag. Tex mex-kyckling med grillad paprika och hemgjord guacamole, gott så det räcker:) Och bäst av allt, guacamolen räcker till att dippas i under filmen som planeras slås på inom kort.

Imorgon drar vi upp med besättningen mot huvudstaden igen. Sista gången innan semestern, awsome!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar