02 juli 2011

Norrköping!

Hemma i ett halvblött men väldigt varmt Norrköping igen. Imorgon drar vi mot Eksjö med bilen för att köra Ränneslättsturen. Eller ja, det blir bara jag som står för själva körandet imorgon, pappa får agera langare och mamma publik om hon nu följer med.

Hoppas in i det yttersta att det blir hyffsat väder, har ingen direkt lust att harva runt i lervälling och vattenpölar. Kalla mig solskenscyklist eller vad ni vill men visst är det bra så mycket trevligare när det är torrt och varmt!?
Jag håller i alla fall tummarna för att vädret är på min sida imorgon, och är det inte det får vi se till att göra det bästa av det ändå!

Nu ska jag packa det sista innan det är dags att gå och lägga sig i mitt gamla pojkrum som för närvarande har en temperatur av ca 30 grader. Skönt...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar