06 november 2011

Nyinflyttad

Efter att ha lastat bilen full med diverse möbler och annat "bra att ha stuff" hemma i Norrpan körde jag, mamma och pappa ner till Karlskrona i fredags.

Nu när allt är inburet, monterat och applicerat på dess rätta plats känns det lite som att ha flyttat in i en ny lägenhet. Det blev ett riktigt lyft för lägenheten kan man säga, nu är det riktigt snyggt OCH hemtrevligt!

Idag tog jag en dag fri från träning med planen att nästa veckas crosstävling i Kristianstad, som troligtvis blir säsongens sista för min del, blir startskottet för min strukturerade vinterträning.
Efter målgång på lördag är det alltså dags att börja styrketräna, distansköra, löpa, distansköra, tröskelträning och sist men inte minst, distans!

Kommer bli en intressant vinter:) Så om ni mot förmodan skulle få för er att ringa till mig, bli inte förvånad om jag inte svarar, chansen är rätt stor att jag antingen är ute och fryser fingrar och tår av mig på cykeln eller hostar upp hjärta och lungor på testcykeln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar