25 november 2011

Tillbaka till verkligheten

Efter en vecka på det stora blå har jag nu slagit mig till ro hemma i Norrköping över helgen innan jag återigen ska upp mot Berga hamn för att jobba vidare.
I veckan har vi genomfört minjaktstävlan med fatyget. Det var väldigt intensivt men samtidigt kul, skönt när det händer något:)

Ikväll har jag hunnit med att gå på basket med pappa.
Dolphins mötte Uppsala och efter en minst sagt trevande inledning stegrades nivån på spelet mot slutet och Dolphins gick segrande ur striden.
Det märktes att det var ett tag sen sist då det var många nya ansikten i laguppställningen som jag inte kände igen.

Väldigt snart ska jag inta sängläge för att ta igen mig efter en vecka utan sammanhängande sömn, 4h senaste dygnet sätter sina spår:)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar