23 februari 2012

I skuggan av prinsessan!

Det var ju just snyggt att det skulle födas en prinsessa på min födelsedag, vem ska nu bry sig om mig!?
Ett plus är ju i och för sig att det numera kommer flaggas runt om i hela landet till min, och till viss del prinsessans, ära:)

Jag har haft en mycket bra födelsedag här i Falun. Inledde det hela med att titta på när gymnasiet körde ett velodrompass, följt av en lunch.
Nu på eftermiddagen cyklade jag och August till Lugnet och åkte lite skidor, testade oss på "mördarbacken" en gång. På staplande skidor med teknik som inte liknade något i skidväg tog jag mig i alla fall upp och har numera ännu större respekt för åkarna i världscupen som till synes flyger över krönet vid tävling.

Efter skidåkandet åt vi födelsedagstårta tillsammans med Benny som är min räddande min dag genom att bjuda på kaffe:)

Ännu är inte dagen slut, snart ska vi ner till velodromen och titta på när de tränar, skaffa lite inspiration inför morgondagen! Hoj hoj!




2 kommentarer:

  1. Ser ut som att du har korta stavar ;P

    SvaraRadera
  2. Ja de är i kortaste laget, fungerar till klassiskt men till skate är de inte optimala direkt

    SvaraRadera