04 september 2012

Kaffekaffekaffe!

Endast inlett fjärde veckan på universitetet men har redan hunnit skapa/skaffa vissa rutiner.

En sak som alltid finns med till skolan numera är en termosmugg. Jag är inte ensam om det, långt ifrån. De finns i alla storlekar, former och färger så det är inte helt lätt att välja.
Jag har redan hunnit med två olika, visserligen har jag tagit dem hemifrån, (läs lånat av mamma), men jag har inte varit helt nöjd.
Så på vägen hem idag gick jag via city och köpte mig ett riktigt monster till mugg!

Etiketten monster i det här fallet syftar inte på storleken, att den skulle vara monsturöst stor, utan snarare på funktionen. Den här andas kvalitet och finess, och jag är säker på att den mer än väl kommer uppfylla mina förväntningar:)
Återkommer självklart med rapport när jag provat den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar