02 december 2012

Jag har också cyklat!

Nu är vintern här på riktigt och det märks på de flesta sociala medier att många av landets cyklister redan hunnit med sitt första vinterpass. Det twittras om dubbdäck, facebookas om minusgrader och instagramas snötäckta vägar.
Jag vill väl inte vara sämre så jag försöker dra mitt strå till stacken jag också.
Säsongens första pass över 4h avverkades idag så nu är vinterträningen igång officiellt även för min del:) Kommer bli många timmar dubbdäckande i vinter akompanjerat av höga halter mjölksyra på monarken. Blir fint det! Ett Mallorcaläger på det i vår och jag hoppas vara snabb så det räcker i april när östgötaloppet startar säsongen! Det är faktiskt bara 4,5 månader dit...
De där dubbdäcken gör sitt yttersta för att man ska få psykbryt på medelhastigheten och känna sig otränad och dålig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar