22 september 2009

Jag fick post

Det blev lite övertid idag också, till halv sex ungefär, men det var helt ok. Vi var fler idag så det var lite lugnare på plockaren:)

Fick helt oväntat ett brev ifrån fotofabriken idag som jag hittade när jag kom hem, det stod att jag inte betalat för mitt studentkort eller studentboken:/ Weird tänkte jag och kollade i mobilen och hittade en påminnelse från den 10:e augusti att jag skulle betala det, så kollade internetbanken och hittade en betalning från samma datum till just fotofabriken.
Nu är det ju försent att ringa till dem antar jag så det får väl bli imorrn, vill ju helst slippa massa trassel med förseningsavgifter och sånt.

Ska snart sätta mig vid tv:n och kolla på Seinfeld:D Kul serie det där, tänk att de var så roliga på 80(?)-talet. Men först, alltid en dusch, inte lukta usch stå högt i kurs!

Over and out!

3 kommentarer:

  1. Oscar fick också en påminnelse, jag med kanske? Ring dem så löser de det!

    SvaraRadera
  2. Serien sändes mellan 89-98. Mer nittiotal än åttiotal med andra ord :)

    SvaraRadera
  3. Det verkar ju lite skumt, ska ringa dem imorrn tänkte jag, han inte med det idag:D

    ok Pontus, men de är ju på första säsongen nu, och den är ju 80-tal;) bra är det i alla fall:D

    SvaraRadera