23 september 2009

Lustigt sammanträffande

Berättade ju igår om hur jag råkade byta radiokanal och hörde Hassles låt Don't bring flowers after I'm dead. Idag bytte jag radiokanal med avsikt på morgonen och det första jag hör när jag bytt är "I nästa timme gästas vi av Erik Hassle som kommer och sjunger sin nya låt live för oss".
Har aldrig hört låten förrut, och så lyckas jag ratta in den två gånger på två dagar:D Men när han sjungit blev det en lång reklam så då bytte jag tillbaka till East fm igen:)

Har förresten redan hunnit med en halvtimme på spikmattan idag, planerar att ta en kortare session på den innan jag går och lägger mig:D Det är verkligen en bra ide det där med spikmatta, riktigt skönt!!
Har du köpt en ännu Bella?;)

Snart är det dags för idol, ska bara fixa en macka först, hinner jag nog

Hörs!

2 kommentarer:

  1. Nehe du, men det är löning på fredag ;) Gissa vart jag ska gå då? Yantramattan var det va? :)

    SvaraRadera
  2. Precis, helt riktigt! Du kommer inte ångra dig:D

    SvaraRadera