24 september 2009

Mörkerkörning

Träningen gick fint, det gick inte jättefort dock så det var inte så konstigt att det gick bra. Fortast gick det när vi skulle hem från skogen och det började bli mörkt, jag tog täten och skyndade på för att hinna tillbaka till klubben innan det blev mörkt, hade ingen lust att få böter igen bara för att man inte har lampa på cykeln, en gång räcker:)

Imorrn är det tillbaka till vardagen och upp innan kl sex igen, inte så lockande men men, det funkar, you know: "no pain, no gain" :D

Kolla förresten in Öijers blogg och lägg en röst på vilken svensk cyklist ni tycker är finast, jag har ännu inte fått någon röst, men jag är inte bitter, svenska mästaren har inte heller någon röst:D

Over and out!!

2 kommentarer:

  1. Haha lägger min röst på dig!!
    Tråkigt att jag inte kunde hänga med idag! vi kan väll kanske hitta en dag snart innan vista?
    Fin fin blogg du skaffat dig föresten ;)

    SvaraRadera
  2. Snällt August!! Vi kanske kan köra i helgen, om båda är friska och vädret tillåter:D Vi får väl höras

    SvaraRadera