08 november 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma från min äventyrsresa till Lidköping. Om alla resor vore så här så vill jag resa oftare:D Allt har verkligen varit super!

Jag kom fram igårkväll prick klockan sex. Jag packade ut allt ur bilen och in på rummet, sen åkte jag och handlade lite mat. När jag lagat och ätit maten började jag meka lite med cyken och bytte bromsklossar. Det tog sin lilla tid då det inte ville bli perfekt. En och en halv timme på bromsklossmontering känns lite i överkant.
När jag mekat klart var klockan runt tio så jag borstade tänderna och la ig och läste lite, sen sov jag.

Idag gick jag upp strax efter åtta, åt frukost, packade, städade, betalade rummet och åkte sen till tävlingen.
Tävlingen gick riktigt bra faktiskt. Riktigt rolig bana som de fått ihop. Tionde plats tror jag det blev tillslut. Mersmak!

Hoppas att nästa helg blir lika rolig!
Nu laddar jag för en ny arbetsvecka som börjar imorrn.

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag:D

Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar