18 november 2009

Unibet

Skaffade mig ett konto på unibet idag. Blev inspirerad när Kritian tippade resultat i olika fotbollsmatcher så jag kunde inte hålla mig. Jag har redan hunnit med fem olika spel. Två stycken blir klara redan ikväll eller inatt, hoppas på det bästa:D En förutsättning är att Sverige lyckas spela oavgjort mot italien ikväll. Inte helt lätt kanske.
Har lagt ett spel också som inte blir klart förrens vinter-OS i februari, men som man brukar säga, den som väntar på något gott...:)

Kul förresten att man kan tippa på cykling, riktigt grymt! Mindre kul är dock att det bara går att tippa landsväg och cykelcross, ingen MTB. Men jag har i alla fall lagt några spänn på att Sven Nys tar hem det på lördag;)

Nu ska jag leta fler roliga spel, hörs och syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar