11 november 2009

Kuliga grejer

Idag hände en ganska rolig grej på jobbet.
Jag pratade med en kund och hjälpte honom att säga upp sitt adsl. Han behövde inte det pga att han hade, citat "bredband via glasfiber".
När jag avslutat samtalet berättade jag för boysen runt mig att jag hade en kund som sa att han hade glasfiberinternet. Skrattet spred sig och vi tckte kunden var helt borta, men då la sig Adam i diskussionen och vi började skratta igen. Men den här gången åt något helt annat. Det visade sig att kunden hade helt rätt, bredbandet går via fibrer gjorda av glas eller plast, det hade Adam googlat fram.
Haha, det hade jag ingen aning om. Man skulle kunna säga att jag blev rätt så ägd av kunden, som förövrigt var 60 år. Inte bra.

Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av The big bang theory. Det är också en rolig grej:D

Basinga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar