19 december 2009

Snö är bäst!

Idag har varit en väldigt lugn dag, kan inte säga annat. Tog en löprunda i förmiddags och pulsade fram genom snövallarna. Måste säga att när vädret är som idag så är det en ren njutning att vara ute i snön och "leka". Även om det är jobbig lek så ger den här snön lite extra glädje.

Jag har också fixat lite med en julklapp till farfar som kommer och hälsar på imorrn. Lilljul står på schemat i stort sett hela dagen alltså. Om jag orkar, det får jag se imorrn, så ska jag försöka hinna ut och leka lite i snön innan farfar kommer. Det kan bli tajt, då får jag nog skippa frukosten och bara köra pang på liksom:)

Jo just det, jag har klippt mig också. Eller ja, mamma har klippt mig.
Snart är det läggdags, och inatt sover jag nog utan mössa, inte som jag gjorde inatt. Men det är inte helt säkert, den är skön!

G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar