05 december 2009

Sommarträning i december

Idag gjorde jag något som jag bara har gjort på sommrarna tidigare, och som jag tror hör hemma bättre där än så här års. Jag var och sprang i Yxbacken.
Vi var fem-sex stycken som tog oss upp och ner för backen några gånger innan vi åkte hem igen. Det var kallt, blött och jobbigt. Men lite kul var det, dock inte lika kul som en sommarkväll i juli.

Hittade en snygg tröja förrut som jag visade för pappa och tänkte precis säga att den där kan jag önska mig i julklapp, men ca en halv sekund innan jag hinner säga det så säger han, "wow, vilken snygg! Den där önskar jag mig i julklapp". Så blev det med det...
Fin är den i alla fall!

Jag får väl hitta någon annan tröja till mig:D
Vad önskar ni er i julklapp?
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar