13 december 2009

Slut på helgen

Även om jag inte riktigt märkt av att det varit helg så är den nu slut. Idag när jag åkte med mamma hem så uppmärksammade jag att det inte var något spår i snön på cykelbanan utmed arkösundsvägen så jag sa "pappa har nog inte åkt hem ännu, det är inget spår i snön". Mamma svarade "nej, vad skulle han åka hem idag för?". Jag tänkte inte på att han inte jobbat idag. För mig känns det verkligen som vilken vardag som helst.

Idag var verkligen en slapp arbetsdag. Även om det blev nästa 60 samtal var det mycket ledig tid mellan varje. Ingen kö direkt till kundtjänst idag alltså:D Det lär ju ändra sig imorrn. Imorrn blir det nog inte en ledig sekund mellan samtalen.

Nu ska jag kolla lite på tv och sen gå och sova. Fint det, two and a half men:)

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar