28 september 2010

Cykelbygge

Igår när jag åt frukost så skrev jag en lista på saker som mer eller mindre måste göras den här veckan är jag är ledig.
Om jag varit effektiv hade jag nog kunnat klara av att slutföra listan redan igår men det blev inte så. Istället fick jag skjutsa runt på Mirelle och hade inte tid till listan mer än en liten stund.
Idag fortsatte jag att uträtta ärenden och bocka av saker på listan.
Jag har t.ex varit på Haga Cykel och hämtat min gaffel och ram som varit där ett tag och började montera ihop dem till en cykel igen när jag kom hem. Ska bli riktigt kul att cykla på Allebiken igen, det var ett år sen sist.
Tyvärr så har jag bara en uppsättning skivbromshjul så jag satte på mina gamla crossmax v-bromshjul så länge bara för att se hur den skulle se ut när den blir åkklar:D

När allt är på plats blir det nog en helt ok träningshoj!

Nu tar jag en paus från min lista och fortsätter imorgon. Jag måste ju spara lite så jag inte blir sysslolös:)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar