28 september 2010

TC-pass

Jag hade sett fram emot att komma hem den här veckan så jag kunde cykla lite. Men det jag inte tänkte på då är att det var tre veckor sen jag var hemma och det har hänt rätt mycket på dessa tre veckor. Det har bl.a börjat blåsa ca 10ggr mer än tidigare, dagtemperaturen har sjunkit med ungefär 7-8 grader. Kort sammanfattat, det har blivit höst...

Så istället för att ge sig ut i blåsten idag så rensade jag lite i förrådet runtom testcykeln och körde ett pass på den nyss.
Rätt skönt faktiskt. Jämfört med spinningcykeln vi har på båten som står i ett varmt utrymme med mycket oljud, inga spd-skor osv så var det här rena lyxen.
Musik strömmande ur högtalare, en fläkt på bordet bredvid, mina vanliga skor. Nice:D

Om det inte är kasst väder imorgon så ska jag nog trotsa blåsten och ge mig ut på en cykelsväng. Kanske läge att ta racern och sedan ställa undan den för vintern?

Snart dags för kvällsmat!
Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar