30 december 2011

Stockholm

Var en sväng upp till Stockholm idag med Anton och "Tollin" efter ett hastigt beslut igårkväll efter bion. Vi skulle inte åka förns vid lunchtid så jag hann krama ur ett TC-pass efter frukost. Idag bjöds det på 4x15min, ett effektivt sätt att få igång både puls och andning att gå på högvarv och om man känner sig lite trött och hängig innan bara för att det är tidigt på morgonen är det definitivt inget problem efteråt. Kroppen känns oförskämt pigg trots ansträngningen.

Efter en snabb dusch och en lika snabb lunch var det så dags för road-trip till huvudstaden. Resan gick utan problem och vi tog oss in i centrum nästan helt och hållet på fri hand, inte illa:) Efter lite strögande bland mängder av folk och alldeles för varma butiker tyckte det var dags att åka hem. Jag, som egentligen bara var med på resan för skoj skull, hittade en väska som jag köpte. Tänkte att den blir en bra datorväska till min nya äppelprydda älskling;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar