18 mars 2012

Mallorca!

Nu är första frukosten i magen och det är snart dags för första riktiga träningen här nere.

Resan igår gick bra för min del, uppstigning 03:15 för att starta med färjan från Helsingborg till Helsingör. Redan på färjan hittade jag resesällskap till Kastrup i form av en pensionär påväg till Qatar. Han var rutinerad på resor och hjälpte mig lite med hur jag skulle göra när jag väl var framme på flygplatsen.
Flygningarna gick bra, det enda som gjorde mig nervös var när bagaget skulle hämtas från rullbanden och min väska aldrig dök upp. Efter 40 minuter hittade jag den dock på ett helt annat band så jag kunde lugna ner mig.

Väl framme monterade vi cyklar och provrullade en runda.

Lite taskig uppkoppling på rummet, så får se om det går att ladda upp några bilder

Hade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar