12 mars 2012

Redo!

Cykeln är bubbelplastad och nerpackad, resväskan är nästintill färdigpackad, sånär som på de träningsgrejer jag använde idag som hänger i torkrummet efter en välbehövlig tvätt:)

Eftersom linjehojen låg i delar i vardagsrummet för att packas fick det bli en runda på tempocykeln istället.  Bra att ha testat den någon gång i alla fall innan säsongen drar igång. Kan väl inte påstå att inställningarna kändes perfekta idag, men å andra sidan var det tredje gången i mitt liv som jag ens suttit på en tempocykel, så jag ska väl inte uttala mig för mycket i frågan om vad som är "perfekt" eller inte:) Allt jag kan säga med säkerhet är att det inte var jättebekvämt...
Första åtgärden efter mallis får nog bli att höja styret lite och vinkla sadeln något. Sen kör vi ny testrunda!

Imorgon lär bli en hektisk dag, så jag drar mig nog tillbaka tidigt ikväll, men först ska jag nog hinna med lite kladdkaka och glass, som en chef!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar