31 mars 2012

HEMMA!

Otroligt skönt att vara hemma i lägenheten igen efter en hel dag av resande.
Klockan ringde redan vid 06:30 imorse och inte förens vid halv sjusnåret klev jag innanför dörren och kunde släppa väskorna på golvet. Smått otympligt att kånka runt på en cykelväska genom Karlskrona:)

Imorgon väntar de roliga uppgifterna såsom tvätt av alla träningskläder, och vanliga med för den delen, samt ihopmontering av cykeln och tvätta rent den också.

Jag har hunnit med en sväng till Ica och köpte på mig det mörkaste och grövsta brödet jag hittade samt vanlig naturell, osötad yoghurt. Nu är det slut på nutella och fruktyoghurt! Back to basics;)

Kommer en längre sammanfattning av lägret och lite fler bilder imorgon, när samlat lite energi. God natt på er, nu ska jag sova, i min egen säng:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar