08 augusti 2012

Tillbaka i Sälen

På lördag är det dags för Cykelvasan och jag och pappa skall köra. För en gång skull så kommer pappa med största sannolikhet vara före till mål. Han står i tävlingsgruppen och där de flesta har för avsikt att åka så fort de bara kan längs den klassiska sträckan Sälen-Mora. För egen del blir det något lugnare då jag ska köra i en grupp längre bak i fältet tillsammans med massa kunder som kör på Trek-cyklar.
Det kommer nog bli jobbigt ändå, inget snack om den saken, det är ju trots allt 95km som skall trampas. Men till skillnad från tävlingslopp slipper jag kanske mjölksyran första halvan av loppet:)

Imorgon och på fredag kommer jag finnas på plats på den mässa som äger rum vid Experium i Lindvallen. Ni hittar mig i Trek's monter, så kom gärna förbi om du vill provköra cyklar eller bara vill prata en stund. Alla är välkomna, även du som inte skall starta på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar