26 april 2011

Dagen efter

Kroppe kändes inte helt pigg imorse när jag gick upp. Två dagars tävlande kändes ganska hårt och jag tog det lugnt hela förmiddagen i brist på energi att göra något annat.
Framåt eftermiddagen kändes det lite bättre och jag tog cykeln in till mormor för en kopp kaffe.

När jag sen kom hem igen skulle pappa ut och träna så jag hängde på. Han har en runda som han brukar ta tid på med rekordet 1h 12min.
Planen var att hjälpas åt och slå den tiden, vilket gick bra. Vi turades om att ta förningar och avverkade kilometer ganska stadigt i motvinden. Det var bara gå fram och köra på "dyngen" nån minut innan det var dags att byta.

Sista 20 minuterna var det dock jag som fick göra det mesta av jobbet:) Men vi tog oss fortfarande framåt i skaplig fart och väl hemma på garageuppfarten stannade vi klockan på 1h 7min, rekord med 5 minuter! Jodåsåatt, lite tryck fanns det allt kvar i benen.

Nu lämnar jag in för ikväll. God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar