13 april 2011

Låååångledig!

Yes, så är det.
Har jobbat mina sju dagar i april och därmed arbetat klart för den här månaden:)
Vet inte riktigt varför det blev så, men jag klagar inte. Och inte nog med det, som grädde på moset eller lök på laxen kommer det bara gå åt tre ynka semesterdagar fram till 2:e Maj, det är nice!

Imorgon bär det av hem mot Norrköping för en över två veckor lång vistelse. En Vistelse som förhoppningsvis kommer fyllas med mycket cykling och annat kul.
Ska packa ihop cykeln lite imorrn så jag kan ta den på tåget. Hoppas inte att det ska vara några problem, får väl se hur kinkiga de är på sj. Tydligen får man ju inte ta med sig cyklar, men barnvagnar går bra...Om de säger något om min nedmonterade cykel funderar jag starkt på att påpeka det här med barnvagnar, som för övrigt inte tar upp någon plats att tala om ombord, eller?

Har hunnit med att cykla lite idag med. Blev nästan två timmar på Ipsum:en. Brände ut till Rosenholm och avverkade fem varv på 6.5km spåret med rätt go känsla i benen. Det bådar gott!

Trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar