20 maj 2011

HCHF

"High Carb High Fat"
Ja såhär dagen innan tävling har jag passat på att äta sånt jag normalt inte äter. Till exempel müsli och bröd till frukost, det var faktiskt efterlängtat. Det har även slnkit ner några godisbitar under dagen, även om de inte var lika gott som jag hade väntat mig. Godis kan jag nog klara mig utan:)

Imorgon väntar Mjölbybiken. I år ingår den inte i någon cup utan det är en, citat: "helt vanlig köttartävling, all-in bara". Och vem kommer uttalandet från om inte Kolmårdstrollet Niclas Andersson. Joråsåatt, jag får väl lov att bjuda till lite extra imorgon då. Har införskaffat nya heta racingkläder så jag hoppas på det bästa:D
Den stora frågan är bara vad jag ska välja för skoskydd nu när Mirelle inte försett mig med några nya. Vore ju trist att köra med samma färg en gång till, men det får väl bli så, för den här gången.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar