23 januari 2012

Äntligen TC!

Första "riktiga" passet på tre veckor avverkades i eftermiddags på monarken.
Det blev 5x10min på lagom bra watt, runt 4.35/kg

Inga monstruösa värden att skryta med men alltid något att bygga vidare. Som sagt, jag hoppas att det här är botten och att det bara går uppför från och med idag!

Efter passet blev jag akut hungrig och darrandes i överkroppen halsade jag lite nyponsoppa och klämde i mig en apelsin. Efter duschen var jag helt färdig och var tvungen att lägga mig ner ett tag innan jag ens kunde tänka på annat. För er som inte håller på med någon form av konditionsidrott låter det kanske konstigt, men det är så skönt att vara trött. Det är en riktig njutning som bara en hård ansträngning kan ge:D

Nu börjar humöret och motivationen stiga igen, fint!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar