29 januari 2012

Nespressonjutning

Det har varit en sannerligen bra helg den här veckan!
Fredagshäng med Robin och Nilla. Vi hyrde film, Tomorrow when the war began, som vi spelade upp på Karlskronas troligtvis bästa tv, dvs tv:n i vardagsrummet:) Ett surround-system på det och man skulle med all rätt kunna ta betalt för att folk skulle få uppleva film från den...

Igår hade jag egentligen tänkt köra distans, men vädret var lite ostabilt och jag har inte hunnit skifta till dubbdäck ännu, så jag gjorde en Sara Olsson och körde distans inne på tc:n. Drygt tre timmar stannade klockan på. Inget jag rekomenderar att göra ofta men i nöden har ingen lag...
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Carl-Philip och Fredrika. Pizza följt av soffhäng gjorde kvällen mycket trevlig och jag somnade ovaggad igår.

Idag vaknade jag utan tillstymmelse till träningsmotivation och en trött och slö kropp. Men efter frukost och lite degande i soffan framför vinterstudion blev jag rastlös och pallrede mig iväg till gymmet en stund. Inte så mycket fokus på träning, mer att öka blodcirkulationen tillfälligt. Lekte av mig lite med enmansbasket och några övningar inne på gymmet.
Nyss bjöd jag Sara på middag och nu har jag precis avnjutit en av helgens många koppar kaffe. Just nu älskar jag min maskin! Den är för mig vad iPhonen är till Mirelle:)

2 kommentarer: