01 april 2012

Mallis, the review

Det här var mitt första läger utomlands, och det första lägret överhuvudtaget jag varit på som varat längre än över en helg.
Det var en positiv erfarenhet och första dagarna var det mycket nya intryck och upplevelser. Bara en sån sak att cykla i en uppförsbacke som tar längre än 15 minuter, och dessutom är relativt brant hela vägen. Det händer inte ofta hemma. Serpentinkurvor var också något nytt och första dagen åkte jag med ett leende genom kurvorna bara för att det var så häftigt:)

En annan sak som var ny för mig var träningsmängden, jag har aldrig någonsin ens varit i närheten av den här mängden på två veckor. Men ändå så klarade jag mig bra, första veckan gick av bara farten. Andra veckan var jag lite segare än vanligt, träningsmängden gjorde sig påmind, men det gick ändå bra. 
Vädret gjorde sitt också, det är rätt så lätt att vara motiverad när solen lyser och det är 20-25 grader varm:)

Kort och gott kan jag säga att det här var en fruktansvärt kul upplevelse och jag kommer definitivt göra om det kommande år, lita på det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar