13 april 2012

Fixarlasse

Är i farten med att fixa det mesta inför helgens tävlingspremiär.
Väskan är i stort sett packad, cykeln är redo, matsäcken förbered, men framförallt är JAG redo!
Det ska bli grymt kul att äntligen få släppa loss på tävlingsbanan, det är det här man jobbar och tränar för hela vinterhalvåret.
I och med att säsongen drar igång i helgen inleds därmed en relativt hektisk period månaderna framöver, om jag räknat på det rätt kommer jag inte vara ledig en helg fram till midsommar:) En hel del tävlingar blir det! Tyvärr måste det klämmas in jobb däremellan, även vissa helger, vilket jag tycker är synd och tråkigt då jag kommer missa vissa tävlingar. Men, det är väl smällar man får ta antar jag!?

Väderprognosen ser inte allt för lovande ut på söndag, men skit samma! Det får regna om det vill, nu vill jag bara tävla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar