07 april 2012

Påskmat, påskägg och påsksnö

Jag hittade mitt påskägg först och nu sitter jag och smuttar på godis medans övriga i familjen letar febrilt efter sina ägg från den berömda påskharen, troligtvis världens enda manliga däggdjur som lägger ägg...

Idag blir det ingen cykling ute, det är ett som är säkert. Dubbdäcken är avplockade sen länge och jag har ingen lust någonstans att montera dem för att genomföra ett pass som jag hade planerat  påförhand skulle innehålla intervaller med prio på fart. Dubbdäck och fart rimmar inte riktigt så det får bli gammal hederlig förrådscykling, kul, jättekul!

Jag hade sett fram emot att testa tempocykeln några pass under påskveckan och kanske till och med få in något pass med pace på racern bara för att komma så väl förberedd som möjligt till tävlingspremiären nästa helg, men icke. Rysskylan tog över Sverige på ett par dagar och med den kom idag dödsisen som ett brev på posten, fint aprilväder!

Men för att inte snöa in allt för mycket på det negativa så skiner ju faktiskt solen, kaffemaskinen finnes och godis är ingen bristvara direkt, det kunde definitivt varit värre:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar