08 januari 2010

Det handlar om att prioritera

Så här i tider med ont om tid, typ alltid numera känns det som, så får man prioritera vad man ska och inte ska göra. Prio 1 är just nu jobbet, det måste jag sköta på ett bra sätt. Det är ju trots allt bara en vecka kvar. Sen...

Något som blivit lidande de senaste veckorna är min datatid. Inte bra! Jag har halkat efter och inte läst några bloggar på flera dagar :O Från att ha ett snitt på kanske 1,5-2 timmar per dag har jag nu ca 30min/dag. Inte mycket det inte. Räcker nätt och jämnt till att göra det där nödvändiga som man gör på/i datorn. Ni vet, kollar mailen, bloggar och facebookar. Om det finns utrymme försöker jag även kolla om det finns något nytt roligt till salu på happymtb.

En anedning till varför jag inte har tid för datorn är mitt nyårslöfte. Att lära mig spela gitarr. Spelade nyss i 45min. I nuläget kan jag två låtar i teorin och nu också nästan i praktiken:) Det tar sig!

Nu ska jag öva vidare, höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar