06 januari 2010

Yxbacken!

För första gången på drygt ett år så åkte jag idag skidor i Yxbacken. Var där med Anton och Sofie på eftermiddagen.
Trots kylan så hade vi kul i backen under några timmar:)

På vägen hem så han vi bara ut på stora vägen innan jag märkte att mina skidglasögon inte längre låg i fickan där jag lagt dom. Vi letade snabbt igenom bilen utan resultat. Så vi fick vända om för att leta efter dem, och som tur var låg de i sin lilla påse på parkeringen. Bra att det nästan var tomt när vi åkte därifrån så ingen annan tog dem, eller ännu värre, körde över dem:)

Här hemma så har jag fortsatt plinka på gitarren och kan nu en hel låt, i teorin. I praktiken är det inte lika bra. Men det går framåt. Så inom någon/några veckor så ska jag nog kunna spela hela låten. Hoppas på det i alla fall.

Nu ska jag öva vidare, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar