07 januari 2010

Vill sova

Även om det är skönt med kvällspass på jobbet är det inte så kul att knappt hinna hem innan man ska gå och lägga sig. Även om jag inte måste gå och lägga mig så känns det ändå bra att sova, det är ju trots allt grymt skönt. Måste nog skaffa ett nytt täcke snart så jag kan sova ännu skönare:D

Har planer igen på att skaffa ny mobil, och den här gången är det en Iphone som lockar. Men jag vet inte, det är mycket pengar. Man kan ju ha kvar sin egna telefon och lägga de pengarna på något annat kul. Eller?

Igår kväll somnade jag inte förrens efter ca två timmar, hoppas inte på repris idag:) Men, idag har jag inget kaffe i kroppen när jag lägger mig, så det borde inte vara några problem:D

Nattinatti

2 kommentarer:

  1. Hahaha, håller med, igentligen är en mobil ganska värdelös att lägga sina pengar på. I varje fall om man inte har hur mkt som hellst ;) o när man gör det så vill man göra det på något man känner sig riktigt nöjd med!! men Iphonen är grymm så kanske är rätt sak!! Du vill inte bli av med dina okley Radar!? elr byta mot ett par rosa...?

    SvaraRadera
  2. Funderar nu på att behålla min telefon och köpa en Ipod touch istället, tp samma som en iphone bara att man inte kan ringa och sms:a :D
    Jag kan nog tänka mig att byta mina Radar, ska iaf tänka på saken:)

    SvaraRadera