29 januari 2010

Tillbaka i NKPG

Sådär ja! Då var man hemma igen. Första ledigheten på nästan två veckor, även om det känns längre:)
Kom hem igårkväll och har ledigt till söndag då jag rullar tillbaka mot Karlskrona.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om veckorna som gått, det finns så mycket att berätta så det blir nog mest rörigt. Men höjdpunkterna har ändå varit att skjuta skarpt med AK-5C, grymt kul! Ritkigt mäktigt faktiskt.
Sen är ju folket i plutonen rätt sköna, mycket skåningar och stockholmare så det är rätt kul att lyssna på deras dialekter. Och lika kul att härma för den delen, eller försöka härma kanske jag ska säga:) Sen har ju de andra kul åt min östgötska, men det är en annan historia...

Nu måste jag nog öve lite gitarr så jag kan spela med grabbarna när vi är tillbaka nästa vecka, om vi får lite tid över;)

Manöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar