26 september 2010

Ny ledighet!

Nu är jag hemma igen från lumpen, den här gången i en hel vecka. Det ska bli riktigt skönt! Det var tre veckor sen jag var hemma sist.

Under dessa veckor har vi hunnit åka fram och tillbaka på övning i Finland, Åbo närmare bestämt. Det var helt ok, förutom resan dit och hem. Jag blev så fruktansvärt sjösjuk att jag inte kunde göra annat än att ligga på golvet och försöka sova. Och om två veckor åker vi till Belgien, jippii...

I veckan som kommer ska jag njuta av ledigheten och göra sådana saker som inte är möjligt på båten. Dessutom har jag en hel del mer eller mindre viktiga grejer som måste göras inna jag åker tillbaka. Ska försöka ta tag i det så fort som möjligt så jag kan vara helt ledig sen:D

Ska även försöka komma med lite mer updates och bilder i veckan!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar