10 december 2010

Muckat!

Då var mina 326 tjänstgöringsdagar till ända.
Det känns inte alls så länge sedan vi låg ute på skjutbanan i minusgrader och frös i vintras, eller när vi SyTar röjde runt i Halmstad i våras, eller när vi steam-teamade ombord en hel vecka i höstas.
Allt har gått så fort, men det har varit ett underhållande, glädjande, roligt, segt, tråkigt, underbart och galet år.

Det är många som jag kommer sakna som jag med stor sannolikhet aldrig kommer träffa igen, vilket är synd. Jag har träffat så mycket olika personer och personligheter det här året, vissa bättre än andra. Somliga kan man inte göra annat än älska och bli nästintill kär i, och som tur är kommer jag träffa en hel del av dessa människor igen nästa år då jag tar mitt pick och pack och flyttar ner till Karlskrona för att jobba.

Allt är i stort sett redan fixat. Lägenhet och jobb väntar på mig där nere, det enda som saknas är möber att ställa i den :D

Joråsåatt, så är läget!
Jag är lika förvånad själv som vissa av er kanske är, men jag tror det kan bli bra det här. Och vad är det värsta som kan hända egentligen? Norrköping finns ju kvar om allt skulle gå snett, så lätt blir ni inte av med mig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar