16 februari 2011

Full rulle!

Trodde verkligen att jag skulle kunna hålla i lite bättre och förse er med inlägg oftare än vad som är fallet nu.
Har ingen direkt ursäkt heller, mer än att jag inte tänkt på det. Har liksom lite annat för mig om dagarna, kanske egentligen det man har en blogg till, att skriva om vad man gör eller har gjort:) Får väl försöka bättra mig!

Nytt sen sist är att jag sålt en cykel och köpt en ny, smutt!
Den här gången är det racer det handlar om. Sålde min racer till kockhenrik, ska få honom att börja köra mer kondition och låta bli gymmet ibland. Än så länge går det bra, vi sprang 43km förra veckan.
På lördag ska jag hämta en annan racer som jag köpt, mer om märke, modell och bilder kommer senare när jag här den hemma.

Gjorde förövrigt tester för att gå rökdykarutbildning förra veckan och igår. Först ett max-test på cykel och sedan gå med rökdykarutrustning på ett löpband. Båda testerna gick fint så på måndag ska jag börja utbildningen:D Awesome!

Det får väl räcka för idag, hade gött!

1 kommentar:

  1. Fasen vad trevligt du verkar ha det! & grymmt att du tränar så mycket... Du blir snabb i sommar :D

    Vi ses på fredag då!! ha det gött!

    SvaraRadera